keskiviikko 13. elokuuta 2014

Viimein tässä


Moikka vaan!

Olen miettinyt jo pitkään blogin perustamista, ja nyt tämä on viimein tässä. Pieni esittely kirjoittajasta lienee paikallaan, joten aloitetaan minusta. Olen Sarianne, 31-vuotias ihminen, nainen, isosisko, esikoinen, henkinen maalainen, kummitäti ja ystävä. Kirjoitan työkseni päivät pitkät, joten blogin nakutteleminen ei juuri eroa leipätyöstäni. Tosin täällä pystyn kirjoittamaan kaikesta minua kiinnostavasta, töissä ainoastaan tietystä, rajatusta aihealueesta.

Mikä minua sitten kiinnostaa? Terveys ja hyvinvointi, elämäntyylit, terveelliset elämäntavat, erilaiset ruokavaliot, liikunta, luontaishoidot, intuitio ja sen hyödyntäminen arjessa, läsnäolo, kehon kuunteleminen, meditaatio, luonto, eläimet, ihmiset ja niiden tarinat, hyvät kirjat ja mielenkiintoiset haastattelut, kirjoittaminen... Näitähän riittää.

Joten jos jokin näistä aiheista kiinnostaa, pysy kuulolla! Toivottavasti tästä tulisi minulle rakas harrastus, joka kulkisi mukana pitkään. Kehon kuuntelemisesta puheen ollen – uni alkaa pyrkiä silmiin. Lupaan palata blogin pariin pian.

Öitä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti